Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Financování veřejné stavební zakázky z pohledu dodavatele
Troanská, Eva ; Hrdlička, Michal (oponent) ; Hroníková, Marta (vedoucí práce)
Financování stavebních zakázek je jednou z nejdůležitějších fází, kde cílem každého stavebního podniku je dosahování co nejvyššího zisku a tím zajistit chod podniku. K financování veřejných zakázek jsou používány jak vlastní, tak převážně cizí zdroje. Společně s veřejnými zakázkami jsou spojeny dotace z Evropské unie. V teoretické části této práce jsou uvedeny základní pojmy týkající se veřejných zakázek podle zákona č. 137/2006 Sb. a dále financování, jak z pohledu dodavatele, tak zadavatele veřejných zakázek a samotný průběh realizace. Praktická část se zabývá financováním konkrétní veřejné stavební zakázky.
Vliv procesu výběru pracovníků na vnímání organizace kandidáty z řad absolventů
Beranová, Michaela ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Záškodná, Helena (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem výběru pracovníků v organizacích a vnímáním tohoto procesu ze strany kandidátů z řad absolventů. Základním cílem práce je identifikace faktorů v rámci výběrového procesu, které zvolená cílová skupina kandidátů vnímá jako podstatné při vytváření úsudku o organizaci. V úvodu práce představuje základní rámec poznatků o výběrovém procesu, jeho strategii a metodách doplněný o etický rozměr a koncepci employer branding. Dále jsou představeny charakteristiky zvolené cílové skupiny, a to zejména s důrazem na vymezení specifik generace Y, jíž jsou tito kandidáti součástí. Významnou část práce představuje zmapování dosavadních poznatků o vnímání výběrového procesu kandidáty a faktorů, které pozitivně či negativně ovlivňují jejich pohled na organizaci. Součástí práce je empirické šetření, které prostřednictvím smíšeného výzkumného designu zkoumá jednotlivé aspekty výběrového řízení jak z pohledu kandidátů, tak z pohledu personalistů, pro utvoření uceleného náhledu na danou problematiku. Klíčová slova Proces výběru pracovníků, kandidáti, absolventi, organizace, employer branding.
Volba plaveckého způsobu a nejčastěji se vyskytující chyby při plavání u uchazečů o studium na Pedagogické fakultě UK
Papežová, Šárka ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
NÁZEV Volba plaveckého způsobu a nejčastěji se vyskytující chyby při plavání u uchazečů o studium na Pedagogické fakultě UK AUTOR Šárka Papežová KATEDRA Katedra tělesné výchovy VEDOUCÍ PRÁCE PaedDr. Irena Svobodová ABSTRAKT Tato diplomová práce pojednává o volbě plaveckých způsobů při přijímacím řízení na Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy a o nejčastějších chybách v provedení plaveckých způsobů dle platných pravidel plavání, kterých se uchazeči o studium dopouštějí. Tato problematika je probírána z pohledu studijních oborů Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání a Učitelství pro mateřské školy a je přímo závislá také na pohlaví a věku uchazečů. Práce se věnuje také podrobné charakteristice jednotlivých plaveckých způsobů a již výše zmíněných chyb v provedení. Ke zpracování tohoto tématu je použit pětiletý výpis z přijímacího řízení na katedře tělesné výchovy, zpracovaný pomocí statistických metod. KLÍČOVÁ SLOVA Plavecký způsob, prsa, kraul, znak, plavecké dýchání, přijímací řízení, statistika, Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání, Učitelství pro mateřské školy.
Vliv procesu výběru pracovníků na vnímání organizace kandidáty z řad absolventů
Beranová, Michaela ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Záškodná, Helena (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem výběru pracovníků v organizacích a vnímáním tohoto procesu ze strany kandidátů z řad absolventů. Základním cílem práce je identifikace faktorů v rámci výběrového procesu, které zvolená cílová skupina kandidátů vnímá jako podstatné při vytváření úsudku o organizaci. V úvodu práce představuje základní rámec poznatků o výběrovém procesu, jeho strategii a metodách doplněný o etický rozměr a koncepci employer branding. Dále jsou představeny charakteristiky zvolené cílové skupiny, a to zejména s důrazem na vymezení specifik generace Y, jíž jsou tito kandidáti součástí. Významnou část práce představuje zmapování dosavadních poznatků o vnímání výběrového procesu kandidáty a faktorů, které pozitivně či negativně ovlivňují jejich pohled na organizaci. Součástí práce je empirické šetření, které prostřednictvím smíšeného výzkumného designu zkoumá jednotlivé aspekty výběrového řízení jak z pohledu kandidátů, tak z pohledu personalistů, pro utvoření uceleného náhledu na danou problematiku. Klíčová slova Proces výběru pracovníků, kandidáti, absolventi, organizace, employer branding.
Financování veřejné stavební zakázky z pohledu dodavatele
Troanská, Eva ; Hrdlička, Michal (oponent) ; Hroníková, Marta (vedoucí práce)
Financování stavebních zakázek je jednou z nejdůležitějších fází, kde cílem každého stavebního podniku je dosahování co nejvyššího zisku a tím zajistit chod podniku. K financování veřejných zakázek jsou používány jak vlastní, tak převážně cizí zdroje. Společně s veřejnými zakázkami jsou spojeny dotace z Evropské unie. V teoretické části této práce jsou uvedeny základní pojmy týkající se veřejných zakázek podle zákona č. 137/2006 Sb. a dále financování, jak z pohledu dodavatele, tak zadavatele veřejných zakázek a samotný průběh realizace. Praktická část se zabývá financováním konkrétní veřejné stavební zakázky.
Primární volby v USA v roce 2016
Kočanová, Karolína ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vaníčková, Anna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá primárními prezidentskými volbami v USA v roce 2016. Cílem práce je zjistit, jak si vedli kandidáti Demokratické a Republikánské strany v počáteční fázi primárních voleb a analyzovat samotný průběh. Práce se nejdříve zabývá historií nominačního procesu a způsoby volby delegátů na stranický konvent, na kterém je vybrán kandidát na prezidenta. Stranickými konventy končí proces primárních voleb. Práce se také zaměřuje na srovnání programů kandidátů v jednotlivých stranách. V poslední části jsou zhodnoceny výsledky kandidátů v rámci strany v počáteční fázi primárních voleb. Dále je shrnut vývoj voleb po superúterý až do primárních voleb, které se konaly 26. dubna 2016.
Zdroje získávání zaměstnanců
Fišerová, Kateřina ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Marešová, Marcela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je porovnat metody získávání zaměstnanců ve třech typech firem: ve velké firmě s více než 250 zaměstnanci, malé firmě do 49 zaměstnanců a personální agentuře a doporučit zlepšení. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se člení do pěti kapitol. Zabývá se vysvětlením pojmů v oblasti získávání zaměstnanců a objasněním, jaké zdroje se mohou využívat. Praktická část obsahuje celkem čtyři kapitoly. Vychází z kvalitativního výzkumu formou osobních rozhovorů se zaměstnanci firmy zabývající se náborem pracovníků. Na jeho základě dochází k zhodnocení situace využívaných zdrojů a k navržení vhodných kroků vedoucích ke zlepšení procesu získávání pracovníků.
Obsazování volných pracovních míst
Pašková, Veronika ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat proces obsazování volných pracovních míst ve společnosti Nestlé Česko, s.r.o., identifikovat silné a slabé stránky uplatňovaných metod, zásad a postupů, případně navrhnout lepší řešení. V rámci procesu obsazování pracovních míst budou analyzovány personální činnosti získávání, výběr, přijímání a adaptace zaměstnanců. Diplomová práce je rozdělena do dvanácti kapitol. Kapitoly 1-6 zahrnují teoretická východiska a kapitoly 7-12 praktickou část. V kapitole 7 je představena společnost Nestlé Česko, s.r.o., včetně její historie, zaměstnanců a organizační struktury HR oddělení. Kapitoly 8-10 pojednávají o procesu získávání zaměstnanců ve společnosti Nestlé, jejich výběru, přijímání a následné adaptaci. V předposlední kapitole je celý proces obsazování pracovních míst ve společnosti Nestlé zhodnocen. Součástí praktické části je také vlastní výzkum v podobě dotazníkového šetření. Cílem dotazníkového šetření je zjistit, jak zaměstnanci společnosti Nestlé vnímají úroveň výběrového řízení a adaptace. Této problematice je věnována kapitola 12.
Politický marketing v primárních volbách Demokratické strany 2008
Pistulková, Petra ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Faturová, Marie (oponent)
Tématem této práce je politický marketing v primárních volbách Demokratické strany 2008 a způsob jeho využití Barackem Obamou a Hillary Clintonovou. Po teoretickém vymezení pojmu politický marketing je práce zaměřena na hlavní rysy kandidátů, které ovlivnily jejich obraz v očích voličů (problematika image, podpora celebrit a rodiny a využití mediálních prostředků). Práce se dále týká průběhu samotných primárních voleb a jednotlivých kroků, které během kampaně Clintonová i Obama učinili, dále pak možných dopadů těchto kroků na růst či pokles preferenčních hlasů ze strany voličů. Cílem práce je analyzovat primární prezidentské volby Demokratické strany v roce 2008 z hlediska politického marketingu a odpovědět na otázku, jaké klíčové faktory vedly k vítězství Baracka Obamy, jakým způsobem se mu podařilo překonat více jak dvacetiprocentní ztrátu podpory z počátku kampaně a zvítězit nad Clintonovou, která byla na začátku primárních voleb považovaná za jasnou favoritku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.